השבוע, יומן אירועים

הפגנה נגד הממשלה בקריה בתל אביב, 29 ביוני 2024 (צילום: Avshalom Sassoni/Flash90)
Avshalom Sassoni/Flash90
הפגנה נגד הממשלה בקריה בתל אביב, 29 ביוני 2024

השבוע, יומן אירועים:

בעזה יש 120 חטופים. 76 מהם חיים לכל היותר. המשא ומתן לשחרורם תקוע כדי לא למוטט את הקואליציה. בנימין נתניהו ומכונת הרעל הפכו את משפחות החטופים לאויבות האומה. אחד הדברים הכי אלימים ודוחים שעשתה הממשלה. והיא עשתה הרבה דברים אלימים ודוחים.

בעזה נהרגו ילדים קטנים. גם השבוע. חיילים ישראלים ממשיכים למות שם. לשווא.

ועדת החקירה הממלכתית בפרשת רכש הצוללות וכלי השיט בראשות שופט שמרן: נתניהו סיכן את ביטחון המדינה.

בעזה נהרגו ילדים קטנים. גם השבוע. חיילים ישראלים ממשיכים למות שם. לשווא. ועדת החקירה הממלכתית בפרשת רכש הצוללות וכלי השיט בראשות שופט שמרן: נתניהו סיכן את ביטחון המדינה

שרה נתניהו לבני משפחות חטופים, על פי הדיווח התקשורתי: ראשי הצבא רוצים לבצע הפיכה צבאית נגד בעלי.

בית הדין לעבודה קבע שוב ששרה נתניהו התעללה ב-3 עובדים אומללים ופסק פיצוי בסך 900 אלף.

בתקשורת מתקיים דיבור חופשי על מלחמה כוללת מול חזבאללה. מישהו שם מדבר בכלל על ההשלכות?

ברור שהצבא לא מוכן. אבל ברור לגמרי.

ברור שתשתיות יקרסו. תשתיות אסטרטגיות.

ברור שלא יהיה חשמל. הרשת תקרוס.

בכיר בתחום החשמל שאמר את האמת הזו קיבל איום בפיטורים.

במלחמה כזו יהיו אלפי הרוגים לפחות. ייתכן שאף 10 אלפים עד 15 אלף. אני מתכוון לישראלים בלבד.

צפון המדינה עדיין נטוש ומוחרב.

יש כ-60 אלף מפונים משם. עדיין. אין אופק.

ברור שלא יהיה חשמל. הרשת תקרוס. בכיר בתחום החשמל שאמר אמת זו קיבל איום בפיטורים. במלחמה כזו יהיו אלפי הרוגים לפחות. ייתכן שאף 10 אלפים עד 15 אלף ישראלים. צפון המדינה עדיין נטוש ומוחרב

העוטף עדיין חרב. עדיין.

יש כ-120 אלף עקורים משם. אין אופק.

עד היום כ-1600 הרוגים ונרצחים ישראלים.

מתוכם כ-1170 ביום ההפקרה ההוא.

עד היום כ-40 אלף הרוגים פלסטינים.

רובם לא קשורים בזוועות חמאס.

מתוכם אלפי ילדים.

בית המשפט הבינלאומי הפלילי בהאג טרם הכריע בבקשת התובע הפלילי הבינלאומי להוציא צווי מעצר נגד נתניהו ויואב גלנט.

ישראל ממוקמת ברשימת המדינות וארגוני הטרור שפוגעים בילדים במסגרת סכסוכים ולא עושים די כדי להגן עליהם.

אלימות המשטרה בהפגנות נמשכת. גם מעצרי השווא. פרופסור נערץ לרפואה, שניהל מחלקה בבית החולים ברזילי באשקלון, נעצר באלימות ללא סיבה בקיסריה תוך שקצין משטרה צובט בכוונה בחזהו. קטין שהפגין עם חבריו למען שחרור החטוף הירש פולין-גולדברג הוכה נמרצות בידי מספר שוטרים בירושלים. חברת כנסת שמפגינה לצד משפחות החטופים הוכתה בידי שוטרים בת"א. אזרח שספג מכות משוטר דרש ממנו להזדהות וספג בתגובה איום מופרע מהשוטר שיאנוס את אימא שלו. בכל המקרים מוגשת או תוגש תלונה במח"ש. אלא שגם מח"ש פשטה את הרגל.

שר המשטרה אוחז בתורת גזע ומעריץ רוצח המונים ממערת המכפלה. הוא עדיין בתפקידו. ניצבים מתחנפים אליו. הפשע המאורגן משתולל. תאונות הדרכים הקטלניות בנסיקה. מספר הנרצחים בשיא. אבל שר הגזע והטיקטוק עסוק בהרעבת עצורים ואסירים פלסטינים. והעדויות משדה תימן מלמדות על מתחם עינויים מבעית.

שר האוצר אוחז בתורת גזע ובתכנית הכרעה שמשמעותה טיהור אתני, אפרטהייד ואולי גם רצח עם. הוא עדיין בתפקידו כמובן. הוא ממשיך גם לכהן כשר שמופקד על האפרטהייד בגדה. חכו לחוות דעתו של בית המשפט הבינלאומי לצדק בהאג בשאלה האם משטר הכיבוש הישראלי בגדה הפך זה מכבר למשטר אפרטהייד בפועל. ספויילר: כן.

ביהמ"ש הבינל' הפלילי בהאג טרם הכריע בבקשת התובע הבינל' להוציא צווי מעצר נגד נתניהו וגלנט. ישראל ממוקמת ברשימת המדינות וארגוני הטרור שפוגעים בילדים במסגרת סכסוכים ולא עושים די להגנתם

דירוג האשראי של ישראל בתחתית.

עדיין מחירי דיור מפלצתיים. ניצול ישראלים שעובדים כדי להעביר סכום עתק משכרם לבעל הדירה. למעשה, מחירי הדיור רק נוסקים.

מכונת הרעל ממשיכה במלוא הקצב. ערוץ 14 ושות'. בינתיים פועל הרודן הכושל להשתלט על כל כלי התקשורת: ערוץ I24 באפיק 15 יכלול מגישות שערקו מערוץ התעמולה 14 ופרשן לענייני ערבים שקרא לרצח עם בעזה. בעליו של הערוץ הוא בעל הון שמקורב לנתניהו.

על ערוץ התעמולה 14 אין טעם לדבר. ערוץ 13 מינה פוליטיקאית שוביניסטית וטיפשה להיות מנכ"לית חברת החדשות. הפרשן הפוליטי הבכיר בערוץ 12 הוא איש ימין קיצוני. וחברי מועצת תאגיד השידור הישראלי ימונו בידי ועדת איתור בראשות שופט ימני קיצוני בדימוס, שתומך בהפיכה המשטרית. כאן 11 עלול להפוך לכאן אילה חסון בכל שעה.

מכל בחינה אפשרית, ההפיכה המשטרית נמשכת. שופטת עליון בדימוס: ההפיכה המשטרית מתקדמת בחסות המלחמה. ישראל עלולה להפוך לדיקטטורה טוטליטרית. זוהי אזעקת אמת.

בג"ץ קבע שאין בסיס חוקי להמשך אפלייתם לטובה של בחורי ישיבות בנושא הגיוס לצבא. נתניהו בתגובה מתגולל על בג"ץ.

הוא טוען עוד שוועדת החקירה בפרשת כלי השיט, שהוציאה מכתב אזהרה גם למשה יעלון, שכל 5 חבריה הם גברים ואישה שלא דבק בהם רבב, שבראשה נשיא העליון בדימוס שהימין הפך עולמות כדי שימונה לתפקיד נשיא העליון בעבר, ושלצדו שופט עליון נוסף בדימוס – היא ועדה פוליטית.

מכל בחינה אפשרית, ההפיכה המשטרית נמשכת. שופטת עליון בדימוס: ההפיכה המשטרית מתקדמת בחסות המלחמה. ישראל עלולה להפוך לדיקטטורה טוטליטרית. זוהי אזעקת אמת

והוא ראש הממשלה. עוד זמן קצר בראשות נתניהו וממשלתו – ולא תהיה עוד מדינת ישראל. ודונלד טראמפ בדרך לנשיאות ארצות הברית. האיש שניסה לחולל הפיכה משטרית בוושינגטון בשנת 2021, יחולל אותה החל משנת 2025, אלא אם ייבלם. ולדימיר פוטין מבסוט.

עו"ד דניאל חקלאי הוא בעל משרד עריכת דין שמתמחה בייצוג בתחומי המשפט הפלילי, עבירות הצווארון הלבן, ועדות החקירה, הדין המשמעתי ולשון הרע. יליד שנת 73', נשוי ואב לשני בנים. פרסם מאמרים וכן סיפורים קצרים בכתבי עת דיגיטליים. אוהב מאד ספרות, קולנוע ומוזיקה. מוטרד מאד מהסכנות העצומות למשטר הדמוקרטי ולזכויות האדם והאזרח. מנסה לחשוב כיצד למקם את המשפט החוקתי ואת המשפט הפלילי בהקשרים סוציולוגיים, תרבותיים, פוליטיים, היסטוריים ופסיכולוגיים.

פוסטים המתפרסמים בבלוגים של זמן ישראל מייצגים את כותביהם בלבד. הדעות, העובדות וכל תוכן המוצג בפוסט זה הם באחריות הבלוגר/ית וזמן ישראל אינו נושא באחריות להם. במקרה של תלונה, אנא צרו קשר.
עוד 744 מילים
סגירה