אחרי המחאה נגדו - אלפי פעילים הגיעו למפגן תמיכה בנשיא העליון לשעבר ברק

אהרן ברק יצא אל המפגינים, שהתאספו ליד ביתו, והודה להם ● הקונגרס הציוני העולמי מכונס בירושלים: פעילים, התומכים במהפכה המשפטית, הצליחו לדחות את ההצבעה על ההצעה לגנות את יוזמות החקיקה של הקואליציה ● דיווח: נתניהו מקדם את מינוי כנרת בראשי לראשת מערך ההסברה ● יושב ראש ועדת הבחירות: הבחירות הבאות לכנסת ייערכו בעוד ארבע שנים ולא בעוד חמש

מפגינה אוחזת בשלט תמיכה באהרן ברק בהפגנה ליד ביתו בתל אביב, 20 באפריל 2023 (צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90)
אבשלום ששוני, פלאש 90
מפגינה אוחזת בשלט תמיכה באהרן ברק בהפגנה ליד ביתו בתל אביב, 20 באפריל 2023

אחרי שנמתחה ביקורת על חוסר מעורבותו בשביתת ארגון המורים העל-יסודיים, שר החינוך יואב קיש קרא לארגון לחדול מהעיצומים שבהם הוא נוקט. קיש גם קרא ליושב ראש ארגון המורים רן ארז ולשר האוצר בצלאל סמוטריץ' "לשבת ביחד בחדר ולסגור הסכם".

שורה של רבנים חתמו על גילוי דעת, שקורא לבטל את ההגבלה, שלפיה, רק מי שגילו פחות משבעים יוכל להיבחר לתפקיד הרב הראשי לישראל.

לאחר שמפגינים מחו אמש (רביעי) ליד ביתו של הנשיא לשעבר של בית המשפט העליון אהרן ברק בתל אביב – הערב התקיימה במקום הפגנת תמיכה.

ברק ירד אל המפגינים מלווה באשתו, השופטת בדימוס אלישבע ברק-אוסוסקין, בפרופסור קרין נהון ובפרופסור אוריאל רייכמן. הציבור שהתאסף במקום קרא "תודה! תודה!". באחד הסרטונים שתיעדו את שאירע נראה ברק דומע למשמע שירת ההמנון על ידי התומכים.

השרה מאי גולן התייחסה בפומבי, לראשונה, לאפשרות שתתמנה לקונסולית ישראל בניו יורק. בציוץ שפרסמה בחשבון הטוויטר שלה כתבה גולן: "אני מאוד מוחמאת להיות מועמדת לתפקיד הקונסולית הכללית של ישראל בניו יורק. אני רוצה להבטיח לכולם שאם אתמנה אייצג בכל מאת האחוזים את מדיניות המיינסטרים של ראש הממשלה נתניהו ומפלגת הליכוד, שאליה אני שייכת".

עוד כתבה גולן: "אני מחויבת לחלוטין לאחדות העם היהודי – וזו בדיוק המדיניות שאפעל לפיה. אם אמונה, אעבוד עם מנהיגיהם של כל הארגונים היהודיים – במסגרת המאמץ לחזק את השותפות הנהדרת בין ישראל לקהילות היהודיות באמריקה".

אחרי ארבעה חודשים אלי פלדשטיין הודיע על התפטרותו מתפקידו כדובר של השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר.

סגירה