בן גביר: היועמ״שית נותנת רק לפוליטיקאים מהשמאל לעבוד

סגלוביץ על בן גביר: בלתי נתפס ששר עבריין יקבע מי יעמוד לדין ● מרב מיכאלי מפגינה: נתניהו - ישראל לא למכירה ● טלי גוטליב על פוסטים ישנים שלה נגד משפחת נתניהו: נפלתי להנדסת תודעה ● דיווח: מירי רגב הודיעה כי אינה מעוניינת בתיק החינוך ● דיווח: נתניהו הודיע לגלית דיסטל-אטבריאן כי לא תמונה לשרה ● הרב חיים דרוקמן נדבק בקורונה ● סמוטריץ׳: מתפללים לרפואתו

איתמר בן-גביר ופמלייתו במצודת זאב אחרי הפגישה עם בנימין נתניהו, 7 בנובמבר 2022 (צילום: גדעון מרקוביץ/פלאש90)
גדעון מרקוביץ/פלאש90
איתמר בן-גביר ופמלייתו במצודת זאב אחרי הפגישה עם בנימין נתניהו, 7 בנובמבר 2022

ולדימיר בליאק חושב שאצל ראש הממשלה המיועד בלחץ מפעולות המחאה של יש עתיד והוא כותב הערב: "לפי כמות השופרות שנשלחו להגיב בהיסטריה והקללות על החימום הקליל שעשינו אתמול על הגשרים, אתם יכולים לשער עד כמה נתניהו ושות' בלחץ מהמחאה. הם צודקים. עוד לא התחלנו".

נשיא ארה"ב לשעבר דונלד טראמפ זועם על תגובת הקהילה היהודית האמריקאית לפגישתו עם מכחיש השואה ניק פואנטס והלילה הוא כתב ברשת החברתית שלו כי "המנהיגים היהודים שכחו שאני הייתי הנשיא הכי טוב לישראל בהפרש ניכר. הם צריכים להתבייש בעצמם. חוסר הנאמנות הזו לאחד מהחברים הכי טובים שלהם זו הסיבה לכך שמספר גדול מחברי הקונגרס ואחרים רבים הפסיקו לתמוך בישראל".

שר התפוצות נחמן שי אמר הערב בראיון בגל"צ: "טראמפ איבד את זה. גם את כוח המשיכה והכריזמה שלו. בחירות האמצע בארה"ב מלמדות שהסיכוי שלו להוביל את הרפובליקנים הולך וקטן מדי יום".

חברת הכנסת טלי גוטליב אמרה ב-"פגוש את העיתונות" על פוסטים שלה נגד משפחת נתניהו מהתקופה שלפני כניסתה לפוליטיקה: "נפלתי להנדסת תודעה".

יואב סגלוביץ על היציאה להפגנות עוד לפני שהוקמה הממשלה: "אנחנו לא עיוורים, יודעים על מה שהולך לקרות. בן גביר עבריין שהולך לשבת על כסא שר ביטחון הפנים, ומעל הכל: נתניהו, נאשם בשוחד שהוא ראש הממשלה".

סגלוביץ, שהתראיין לחדשות 12 אמר גם שהמפכ"ל בעיניו לא צריך להגיע לאירועים של פוליטיקאים וכי שינוי פקודת המשטרה הוא בלתי נתפס.

מרב מיכאלי הגיעה למחאת הגשרים וכתבה "נתניהו – ישראל לא למכירה".

צילומסך מהטוויטר של מרב מיכאלי
צילומסך מהטוויטר של מרב מיכאלי
סגירה