דיווח: מגעים מתנהלים לקיום פגישה בין שרי החוץ של ישראל, האמירויות וארצות הברית בארץ

בהרב-מיארה על הריגול המשטרתי: נבדקת ההתאמה בין שימוש המשטרה בכלים שבידיה לבין הסמכויות הקבועות בחוק והצווים השיפוטיים ● מתיחות בין גנץ לבנט: שר הביטחון הקדים את ביקורו בהודו ללא תיאום עם ראש הממשלה, שיבקר במדינה גם כן ● "יריקה בפרצוף": ביקורת בימין על זכיית עודד קוטלר בפרס ישראל ● אחרי שלא נראה כשבועיים פורסם תיעוד של שר ההגנה הרוסי

שר החוץ יאיר לפיד פוגש את עבדאללה בן זאיד אל נהיאן באבו דאבי, 30 ביוני 2021 (צילום: שלומי אמסלם, לע"מ)
שלומי אמסלם, לע"מ
שר החוץ יאיר לפיד פוגש את עבדאללה בן זאיד אל נהיאן באבו דאבי, 30 ביוני 2021

חודש לפלישה, וולודימיר זלנסקי פונה באנגלית לציבור ומבקש לצאת לרחובות להפגין "למען השלום, למען אוקראינה".

Ми всі повинні зупинити Росію. Світ повинен зупинити війну. Я вдячний кожному, хто діє на підтримку України, на…

Posted by Володимир Зеленський on Wednesday, March 23, 2022

מועצת הביטחון של האו"ם דחתה הלילה הצעה סיוע הומניטרי לאוקראינה, כאשר רק רוסיה וסין תמכו בה. 13 החברות הנוספות במועצה דחו את ההצעה מכיוון שהיא לא התייחסה לאחריותה של רוסיה למשבר.

ביידן הגיע הלילה לבריסל לכינוס חירום של ראשי נאט"ו.

ראש העיר צ'רניהיב, ולדליסלב ארטושנקו, התריע כי לא נותר מקום בבית הקברות בשל מספר ההרוגים הגבוה בעיר. "אנחנו מחזיקים קורבנות בחדרי מתים ובקירור זמן רב יותר מבדרך כלל. אנחנו קוברים אנשים בבתי קברות ישנים שלא נעשה בהם שימוש זה זמן מה".

הכוחות הרוסיים מכתרים את העיר כבר כשבועיים.

גורמים במשרד הביטחון האמריקני אמרו כי הכוחות הרוסיים באזור קייב מתחפרים בעמדות ההגנה ולא מנסים להתקדם לכיוון הבירה.

פרשן וואלה ברק רביד ב-103fm: "בבית הלבן מצטננים מכל העניין של להסיר את משמרות המהפכה מרשימת הטרור של ארה"ב. גם אנשי המפלגה הדמוקרטית שתומכים בהסכם גרעין אומרים שלא יוכלו לעמוד מאחורי דבר כזה".

את הידיעה הראשונית פרסם רביד בוואלה לפני 8 ימים ועל פיה, ממשל ביידן שוקל להסיר את משמרות המהפכה של איראן מרשימת ארגוני הטרור של ארצות הברית בתמורה להצהרה איראנית על מחויבות לרגיעה באזור – וזאת על פי שלושה בכירים ישראלים ושני מקורות אמריקנים.

מנכ"ל משרד הבריאות אש: "מעריך שהעלייה בתחלואה לא תהיה גדולה. יש לנו מרווח מבחינת מערכת האשפוז, ואנחנו יכולים לעקוב ולקבל החלטות מושכלות בהתאם לנתונים".

סגירה